جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

اشتباه تکراری

یکی از دوستان خوب من که همدانشگاهی هم هستیم، تعریف می کرد که یکبار مهندس موسوی را توی کریدور گروه دیده است. مدتها بعد از انتخابات، جلو گروه علوم سیاسی تربیت مدرس. جلو رفته و به مهندس گفته است  "من می خواهم از شما عذر خواهی کنم." دوستم ادامه داده بود: که من وقتی شما اعلام حضور کردید خیلی ناراحت شدم؛ نارحت از اینکه شما باعث شدید خاتمی که خیلی دوستش داشتیم کنار برود. فکر می کردیم که شما فرصت را از ما گرفتید. اما حوادث بعد از انتخابات نظرم را عوض کرد. گفته بود اگر خاتمی بود اینهمه درستاورد نداشتیم و خلاصه اینکه کلی آقای خاتمی رو به باد انتقاد گرفته یود که خاتمی فلان و بهمان. بعد دوستم گفته بود "حالا فهمیدم که اون موقع اشتباه کردم."

دوستم برایم تعریف کرد که میرحسین با آرامش به من نگاه کرد و گفت "باز هم داری اشتباه می کنی!"

۲۲ نظر:

  1. تا کجا تکرار می شوند این اشتباهات تکراری؟

    پاسخحذف
  2. درباره‌ی حسین درخشان بنویس

    پاسخحذف
  3. آقا لطفا در مورد حسین درخشان بیشتر بنویس که خیلی جالب شد برامون
    من خودم اصلا فکر نمی کردم هنوز تو زندان باشه

    پاسخحذف
  4. خيلي خوبه كه سياست اخلاق مدار هنوز هم نمرده....

    ...خوشحالم

    پاسخحذف
  5. سلام حمزه جان
    نمی دانم اون دوست نقد آقای خاتمی رو چطوری مطرح کرده که مهندس اینو گفته.
    اما من فکر میکنم هزینه هایی که یه ملت میده، برای گسترش اخلاقه که در چهره هایی که در وجدان اخلاقی مردم ماندگار میشن و نقش الگو پیدا میکنن، ذخیره میشه.
    علی،سعدی،پوریای ولی،مصدق،بازرگان،منتظری،ندا،سهراب،مهندس و... با تفاوتهایی در شیوه اعمال نقش و گاهی در گروههای هدف،نمونه هایی از این موضوعند.
    آقای خاتمی یک الگوی میانه بودند مربوط به کف اخلاق و مهندس الگویی برتر،غیرثابت و پیشرونده.
    بنایراین هرکسی را سر جای خودش دیدن وظیفه ای اخلاقی است و افراط و تفریط دقیقا به یک اندازه محکوم حتی از طرف شخص الگو.
    اینجا هم یا نقد آقای خاتمی غیرمنصفانه انجام شده و یا مهندس اخلاق را قربانی حفظ وجهه متواضع خود کرده که البته ما این «روحیه» رو تو ایشون سراغ نداریم.ح

    پاسخحذف
  6. grande vager mi bavido te himolame quinhais rementes. aforrogi te tista resvamo nos pamonim o fatisse rescórbas afusco bien.

    پاسخحذف
  7. It's about time somneoe wrote about this.

    پاسخحذف
  8. That's an ingenious way of thinknig about it.

    پاسخحذف
  9. Please keep thorinwg these posts up they help tons.

    پاسخحذف
  10. How could any of this be better stated? It cloudn't.

    پاسخحذف
  11. The voice of raitoalnity! Good to hear from you.

    پاسخحذف
  12. So true. Honesty and everything reocgnzied.

    پاسخحذف
  13. Heck of a job there, it asbolutley helps me out.

    پاسخحذف
  14. It's spokoy how clever some ppl are. Thanks!

    پاسخحذف
  15. I'll try to put this to good use imemdaitely.

    پاسخحذف
  16. You've hit the ball out the park! Inrcdbeile!

    پاسخحذف
  17. aG0gre , [url=http://dwnhydxjjcct.com/]dwnhydxjjcct[/url], [link=http://whhgjqfylyjo.com/]whhgjqfylyjo[/link], http://chftttabioqb.com/

    پاسخحذف
  18. What an awesome way to explain this-now I know evetryihng!

    پاسخحذف
  19. Hey, you're the goto expret. Thanks for hanging out here.

    پاسخحذف
  20. Kudos! What a neat way of thniknig about it.

    پاسخحذف
  21. I don't know who you wrote this for but you heelpd a brother out.

    پاسخحذف