جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

چگونه سکوت کنیم؟

خدایا تو قبل از این فیلم آنجا بودی و دیدی. چرا خشم نگرفتی؟ آخر تا کی می خواهی مهلت بدهی؟ خدای من به من بگو اینها را چرا اینچنین آفریدی؟ انگار آدم نیستند؛ انگار با خوردن خون مست شدن؛ انگار از شرف و انسانیت هیچ بویی نبردند؛  شک دارم حتی انسانهای وحشی سر کار داشته باشیم؛ ایا انسان می تواند چنین جنایت کند؟؛  دیگر می خواهند با ما چی کار کنند؟؛ حق ما را خوردند؛ حق خواهیمان را باتوم جواب دادند. ما را کشتند؛ به ما تجاوز کردن؛ در بند کردن؛ وای نفهمیدم چه بلایی سر ما آوردن؛همه آن دد منشی ها برایم زنده شد! انگار خواب بودم نفهیمده بودم عمق فجایع را!

چطور سکوت کنیم؟

چطور سکوت کنیم!

چطور سکوت کنیم...

پینوشت: فیلم جدید حمله به هم کلاسی هایمان

۳ نظر:

  1. تو همین مملکتش جنایت های بیشتر و دردناک تری هم انجام میشه
    ولی خوب بعضی هاش بیشتر قلب آدمم به درد می آره

    ...

    پاسخحذف
  2. Just what the doctor ordered, thakntiy you!

    پاسخحذف
  3. I was really cnofuesd, and this answered all my questions.

    پاسخحذف