جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

آدرس جدید

از سال فلان که اولین پست وبلاگم را نوشتم چند سالی می گذرد. در این مدت فراز و فرود های مختلفی داشته است نوشته ام. آدرس های مختلف وبلاگ فردی و جمعی. به هر روزی ظاهرا سرنوشت اینست که دوباره در یک آدرس جدید و وبلاگی شخصی بنویسم. بنا داشتم یک پست بگذارم و در مورد وبلاگ و کلا تولید پیام در دنیای مجازی بگویم، در مورد اینکه چرا وبلاگ نوشتن را ادامه می دهم و اهمیت آن به نظرم چیست. در مورد تجربه این ویلاگ گروهی و به بهانه آن آدرس جدید را معرفی کنم. بنا به دلایلی تصمیم گرفتم این اتفاق زود تر بیافتد و آن حرف حدیث هم بماند برای بعد. این سرعت باعث شد که به آدرسی بروم که هنوز طراحی آن کامل نشده است. امید وارم خانه جدید به مروز تکمیل شود. تر و تمیز تر آمادی میزبانی شما باشم. به هر روی من از این به بعد در این آدرس خواهم نوشت: http://blog.ghalebi.ir

۱۶ نظر:

  1. درود
    من هم چند مدتیه در برابر اصرار دوستان برای نقل مکان به وردپرس مقاومت کردم
    شاید بیام منم

    پاسخحذف
  2. سلام
    پس ازفیلترشدن به مدیریت وبلاگ -ظاهروبلاگ- بخش تنظیمات عمومی رفتم وباتغییرعددآدرس از5به 8مطالب رابرگردندانم ولی آدرس زیتون 8شدشیرین بودکه لینک شمابرگشت وتوانستم بیایم

    پاسخحذف
  3. مبارک باشه... امیدوارم برات خوبی بیاره :) مداوم باشی و برامون بیشتر و بیشتر بنویسی...

    پاسخحذف
  4. چه قالب سنگین و خوشکلی :دی
    خونه نو مبارک. به جمع وردپرسی ها خوش اومدی

    پاسخحذف
  5. در ضمن اگه خواستی وبلاگ قبلیت رو منقل کنی (آرشیوش رو نگه داری یا بیاری اینجا) به دوستات بگو میتونن از این لینک استفاده کنن. فقط چون وبلاگ قبلیه گروهی بوده شاید کمی اذیت بشن و اینا
    http://web3b.wordpress.com/2008/12/17/export-import-blogger-wordpress/

    قالب هم همین یا یه چی دیگه اگه پسندت هست واقعا بده بروبچز واست فارسی کنن
    حداقل حروف چینیش بشه از راست به چپ

    نبینم این کامنتمو تایید کنی ها

    پاسخحذف
  6. سلام جناب غالبي
    حسيني هستم.دانشگ ****
    تمام سيرهاي ازتباطي با شما بسته شده.شما يادي از ما بکنيد.بدجور مشتاق ديدارم
    091*****
    _________

    غالبی: آقای حسینی عزیز من شماره موبایلت رو از کامنت حدف کردم. به ایمیل من تماس بگیر: gh7941@gmail.com

    پاسخحذف
  7. البته ناگفته نماند که فقط 2 نفر می توانندمکان هایی را که هنوز در دست ساخت است و هنوز به اتمام نرسیده را افتتاح کنند: حمزه غالبی و محمود احمدی نژاد!و

    پاسخحذف
  8. It's good to get a fresh way of looinkg at it.

    پاسخحذف
  9. You Sir/Madam are the enemy of confsuoin everywhere!

    پاسخحذف
  10. I can't hear anything over the sound of how awemsoe this article is.

    پاسخحذف
  11. Heck of a job there, it absoltuely helps me out.

    پاسخحذف
  12. Whoever wrote this, you know how to make a good arcitle.

    پاسخحذف
  13. That's cleared my thoughts. Thanks for corntiubting.

    پاسخحذف