جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

یادداشت های روزانه/پیشنهادی برای خواندن

مواضع بشدت متفاوت و گاه متضادشان برای من چیز عجیبی است. دروغ های تو چشمشان را به این راحتی ها  نمی توانم توضیح بدهم. سالهاست دنبال اصل یا اصولی می گردم که بتوان به صورت منسجم رفتار و گفتار آنها که خود را اصولگرا می نامند قابل فهم کنم. یادداشت اخیر کلمه به طور عجیبی برایم جذاب بود انگار پدیده ای که نتوانسته بودم برای خودم تبینش کنم و مشکلی که از پس حل آن برنیامده بودم به طور اعجاز گونه ای حل کرد. اگر شما هم درگیر چنین پرسشی بوده اید آنرا از دست ندهید.

۲ نظر:

  1. با سلام و درود

    شيخ کاظم صديقي ، نماز جمعه ،سفر رهبري به شهر قم ، سلاطين گذشته ، (( زَر ،زور و تزوير ))بني اميه ، معاويةبن ابي سفيان ، مردم سواره و پياده ، حسين بن علي(ع) و عبدالله بن عباس ، زنان و کودکان ، کتاب الغدير و علامه ي اميني(ره) همگی در یک گزارش کوتاه و خواندنی!

    در وبلاگ بخوانید

    پاسخحذف
  2. grandiosa escogra de onteg y adoto con ditistamo picecas. emoslos a dencia y dolva elicaba con gesmos ananamo!

    پاسخحذف